20 Mayıs 2015 Çarşamba

Arif Nhat Asya - Bayrak Şiiri ( Bir bayrak rüzgar bekliyor )

Arif Nhat Asya - Bayrak Şiiri

Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kız kardeşimin gelinliği,

Şehidimin son örtüsü,

IŞIK ışık dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum

Senin destanını yazacağım,

Sana benim gözümle bakmayanın

Mezarını kazacağım,

Seni selamlamadan uçan kuşun

Yuvasını bozacağım,

Dalgalandığın yerde ne korku ne keder,

Gölgende bana da bana da yer ver.

Sabah olmasın günler doğmasın ne çıkar,

Yurda ay yıldızının ışığı yeter,

Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün,

Kizıllığında sığındık,

Dalgalardan çöllere düşürdüğü gün

Gölgene sığıındık,

Ey şimdi süzgün rüzgarlarda dalğalı

Barışın güvercini, savaşın kartalı

Yüksek yerlerde açan çiçeğim

Senin altında doğdum

Senin dibinde öleceğim,

Tarihim, şerefim, şiirim, her şeyim

Yer yüzünde yer beğen,

Nereye dikilmek istersen,

Söyle seni oraya dikeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder