22 Haziran 2015 Pazartesi

Aşka dâir... ♥♥♥

Haklısın aramızda dağlar, denizler var,
Haklısın aramızda uçurumlar...
Senin sevdaların üç günlük masal,
Benim sevdalarım Allâh ' ına kadar... ( Ahmet Selçuk İlkan)
---------------
Ne yıldızları istiyorum gece yarılarıma
Ne güneşi istiyorum karanlığına
Çok değil sadece seni istiyorum, yalnızlığım
----------
Ilık bir rüzgar ediyordu
Nerden bilirdim fırtına kopacağını
Yağmurun yağacağını
Ve o yağmurun sen olacağını.
-------------
Gece midir, insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır,
hüzünlenmek için geceyi geceyi bekleyen?
Gece midir, seni bana düşündüren yoksa ben miyim
Seni düşünmek için geceyi bekleyen?
----------
Kimseye gönlümü vermedim, içinde seni görürler diye
Kimsenin gönlünü almadım, içinde seni görürüm diye
------------
Dünyada iki türlü göz var;
Biri benden başka herkesi gören sen,
Diğeri senden başka kimseyi görmeyen ben


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder